Nadgradnja Autocisterne za vodu i gašenje požara CPV N6 je izvedena iz 3 dela: rezervoara, spremnika opreme sa obe bočne strane rezervoara i prostora za pumpu na zadnjoj strani vozila.

Rezervoar je zapremine 6000 litara i pogodan je za prevoz pitke vode.
Proizveden je od nerđajućeg čelika (INOX AISI 304), ovalnog je oblika, sa oduškom za rasterećenje pritiska, recirkulacijskim vodom i pregradama (valobranima) protiv zapljuskivanja. Otvor za održavanje je prečnika Ø 500 mm, a vod sa B stabilnom i slepom spojkom za punjenje preko hidranta sa nepovratnim ventilom smešten je sa desne strane.

Zatvaranje spremnika opreme je ka donjoj strani i potpomognuto jegasnim amortizerima.

Centrifugalna pumpa je za normalni (srednji) pritisak EN 1028, priradnoj temperaturi od – 25° do 50°C, sa pogonom pomoću motora vozila preko kardanskog sklopa i izvoda šasije. Nominalni učinak normalnog pritiska je 1600 l/min. pri pritisku od 10 bara. Ugrađen je
ventil za pražnjenje pumpe u zimskim uslovima. Kontrola pregrevanja pumpe je pomoću zvučnog signala pumpe gde se automatski otvara recirkulacija u spremnik vode. Svi priključci su Storz standard.

Usisni vod čine centralno smešten A priključak (110 mm) unutar nadogradnje, sa Storz stabilnom i slepom spojkom i ventilom.

Izlazi iz pumpe su dva „B“ izlaza za pritisak sa stabilnim i slepim spojkama i ventilima. Sa zadnje strane vozila je izlaz sa normalnim pritiskom, koji je sa kuglastim ventilom spojen na vitlo sa cevima a recirkulacijski vod sa ventilom je spojen sa rezervoarom vode.

Komandna tabla je direktno montirana na pumpu i sastoji se od funkcijskog panela sa svim prekidačima i kontrolnim instrumentima potrebnim za upravljanje pumpom (manometar za normalni pritisak, pokazivač nivoa vode, brojač radnih sati pumpe), a panel je izveden sa pozadinskim svetlom sa indikatorskim lampicama.

NT vitlo dužine 40 m je smešteno u zadnjem levom delu vozila, sa mogućnošću produženja pomoću dodatnih cevi. Nazivni prečnik je 25-35 mm a završetak cevi je opremljen NT mlaznicom prečnika Ø52 mm. Električno namotavanje vrši se preko nožnog prekidača a ručno namotavanje samo u nužnoj potrebi. Postavljene su i aluminijske vođice da bi se olakšalo odmotavanje creva.